isteri curang dengan lelaki lain. - entry 18sx 3gp.


"Aku fikir kita dah tak mampu hidup bersama lagi.."

"Kenapa? Ayang masih sayang pada abang. Ayang tak pernah curang.!"

"Tipu lah.! Yang kau berkepit naik kereta ngan laki lain tu apa?!"

"Dia yang berkeras nak tumpangkan ayang. Abang tak pernah nak ambik ayang balik kerja"

Pundek. Dulu masa nak kawen punya la baik lu punya bahasa kalau cakap ngan pompuan. Sekali dah tak suka, sikit punya kasar lu bercakap ek? Fakof sungguh. Gua banyak nampak, dengar kes macam ni. Hish.

"Saya tak pernah kenal suami saya. Sebelum kawen lain. Sekarang dah lain"

Heh. Memang lar.! Masa bercinta, baik punye sorok yang dia tu baran macam biawak. Dah kawen, terus dia jadi biawak. Pompuan pun sama jugak. Masa bercinta, pundek punya bercakap lembut nak mampos. Lepas kawen, garang gila babee. Haram.! Manusia memang pembohong.

Kes 1.

Isteri: Penjual nasi lemak berlauk. Suami: Penganggur tegar. Anak: 7 orang. Fakta: Isteri lari dari rumah sebab tak tahan dengan suami yang asyik tidur, tidur, tidur lagi, dan tidur lagi dan lagi. Pastu, suami dia pujuk, "Kesian lar kat anak-anak." Pundek. Masa bini dia lari, dia hantar anak-anak rumah orang untuk jaga. Punya la pemalas nak jaga anak sendiri?! Last-last: Cerai. Tahniah.!

Kes 2.

Isteri: Mak guard. Suami: Tentera. Anak: Unknown. Fakta: Isteri malas mandi. Mandi pun malas ke?? Adoy orang pompuan nih. Boleh tak wangi-wangi sikit.? Korg tu klaw duk tgh panas sikit dah bau tungkik.! Lain la lelaki nih. Wangi. Haha. Kesian gua tengok suami dia. Terseksa zahir, batin, mental dan fizikal. Last-last: Cerai. Huh.

Kes 3.

Isteri: Suri rumah. Suami: Businessman. Anak: 2 orang. Fakta: Suami dia rasa yang isteri dia curang. RASA.!! Dia rasa..! Suami dia nampak isterinya naik kereta dengan lelaki lain. Pastu terus cerai luar mahkamah. Sekarang duk sibuk tuntut Mut'ah. Takper. Gua sokong isteri dia tuntut Mut'ah. Boleh pulak suami dia nak main rasa-rasa. Lu ingat ni karipap cik leha ke bleh main rasa-rasa? Last-last: Tak taw lagi.

p|s: Review kes. Malas nak tulis apa yang berlaku.

p|s|s: Gua dalam proses tuntut cerai. Nantikan khbar gembira.!

10 Watak Yang Mengomen:

AdiE said...

ape la khabar gumbira tu kn...

~daniel adie~

Ah Fatt said...

tak mandi tu yg x tahan tu

mell aziz said...

AdiE:

haha. khbar gembira nye ialah bile dpt cerai. haha

mell aziz said...

ah fatt:

tu lar. dia bleh main lap-lap bdn je, pastu berkemban. adeih. mampu? huhu

mohdikram said...

haha! best gilew dapat tgok kehidupan org yg pelbagai. bukak je kerank.blgspot.mcm2 hal dunia dapat tao. post byk lg!!

saya.L-A-N-N said...

cam aramm je kes lu ni.

urra901109 said...

sengal..ade gak ek kes2 xmndi smpai buley cerai

mell aziz said...

mohdikram:

ahaha. yer2. nnt aku post citer yg lg giler tak leh dterima akal.. huhu

mell aziz said...

saya.L-A-N-N :

memang pun. ade lg yg lagi haram. haha

mell aziz said...

urra901109 :

a'ah. laki dia x tahan bini dia busuk giler masam balik kerja. tp bini dia bleh wat rileks jer. buat x reti jer. haha

 
Copyright © Mell Aziz